Din bestilling 0

Kundeservice

Når du handler hos os, vil vi gøre hvad vi kan for, at du føler dig tryg.

Vi har gjort os umage med at beskrive varene her i netbutikken, men sidder du med ubesvarede spørgsmål omkring varerne eller måden vi handler på, er du meget velkommen til at kontakte os.

Telefon 43 58 46 01  eller på : lindegaardenas@gmail.com
Vi er her mandag til fredag fra klokken 8 til 14.

Kærligst
Alle os fra Lindegården A/S

 

Handelsbetingelser

Persondatapolitik

Ingen personlige oplysninger der registreres på www.Lindegaardenas.dk bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Lindegården A/S. I forbindelse med elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. Det er en godkendt udbyder med godkendelse fra E-mærket. Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil, som gemmes på din egen PC. 

Bestilling

  1. Find de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven. Klik derefter på kurven.
  2. Indtast dine personlige oplysninger samt eventuel anden leveringsadresse.
  3. Vælg betalingsmåde.
  4. Godkend vores forretningsbetingelser. Godkend købet.
  5. Tjek at alle oplysninger er korrekte, systemet sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail du har opgivet.
  6. Din bestilling bliver ekspederet inden for 1 - 3 dage

Betaling

  • Lindegården A/S modtager betaling med Dankort og Visa/dankort eller ViaBill. Læs mere her.
  • Forudbetaling på konto 2593 - 4389 825 595

Levering

Lindegården A/S sender med DSV, GLS eller Post Danmark. Ved levering til private med DSV og GLS stilles varen med påtrykt tekst på fragtbrevet "må stilles uden kvittering" og dermed på købers ansvar.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret. Hvis du fortryder dit køb kan varen returneres sammen med kopi af faktura, varen skal være ubrugt, og skal fremsendes i franko til Lindegården A/S, Byvejen 5, 5466 Asperup. Er varen beskadiget ved modtagelsen vil vi vurderer tilbagebetalingens størrelse.

Reklamationsret

Går maskinen i stykker ind for 12 måner efter købet kan du indleverer den til os, så repererer vi den uden omkostninger for dig i det omfang at maskinen er betjent korrekt. Du skal afholde eventuelle udgifter ved indlevering, vi betaler fragt udgiften ved retuneringen.

ODR online klageløsning på http://ec.europa.eu/odr